سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

تجزیه و تحلیل

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر را ترک کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

اطلاعات تماس شما

اطلاعات اضافی

چگونه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنیم

چه رویه‌های نقض اطلاعات در حال حاضر وجود دارد

چه چیز جدیدی از داده‌ها دریافت می‌کنیم

تصمیم گیری خودکار و / یا پروفایل ما با داده‌های کاربر انجام می‌شود

الزامات افشای قانونی صنعت

شرایط و ضوابط

قوانین خرید و فروش در وبسایت سوپرکلش
( تنظیم شده در 27 آبان 1399 )
! هرگونه فعالیت در وبسایت سوپرکلش به منزله مطالعه دقیق و پذیرفتن تمام قوانین زیر از سمت کاربر است !
بخش ثبت نام ( تمام کاربران )
1- اطلاعات حسابهای کاربران نزد فروشگاه است و هیچ شخص دیگری به آنها دسترسی ندارد !
2- برای انجام هر عملکردی در وبسایت سوپرکلش ( خرید ، ثبت آگهی و … ) نیاز به ثبت عضویت دارید .
3- در واردکردن مشخصات خود ، در هنگام ثبت نام جداً دقت فرمائید ، هرگونه اشتباه در فیلدهای مشخصاتی که وارد میکنید میتواند مشکل ساز شود .
4- نام ، نام خانوادگی و نام کاربری قابل ویرایش و تغییر نیست ! پس حتماً کاملاً صحیح وارد شود .
5- جهت تسویه های مالی و تحویل خریدها ؛ تلفن ثابت و تلفن همراه صحیح و پاسخگو الزامی است و قبل از موارد ذکرشده میبایست از طرف سوپرکلش استعلام و تأیید شود .
6- ایمیل و آیدی تلگرام برای ارتباط آسانتر و اطلاعرسانیها مورد نیاز است .
7- تذکر ؛ هرگونه اشتباه چه سهواً و یا عمداً در وارد کردن مشخصات کاربری مستلزم بررسی دقیق و کامل صحت اطلاعات کاربر از سمت سوپرکلش را دارد و تمام مسئولیتهای این موضوع به عهده کاربر است .
8- تذکر ؛ در صورت عدم همکاری کاربر و یا بنا به هردلیل دیگری که باعث عدم تأیید اطلاعات وارد شده شود ، وبسایت سوپرکلش این اختیار را دارد که خدمات مربوطه را به کاربر ارائه ندهد .
9- ایجاد عضویت در وبسایت سوپرکلش به منزله تأیید و موافقت کاربر با تمام قوانین بوده و جای هیچ اعتراضی نیست .
بخش ثبت آگهی ( فروشندگان )
1- ثبت آگهی در وبسایت سوپرکلش رایگان است .
2- بازگشت به بند 2 در بخش ثبت نام ؛ برای ثبت آگهی حتماً میبایست در وبسایت سوپرکلش اکانت کاربری با مشخصات صحیح ایجاد فرمائید .
3- پس از تکمیل فرم ثبت آگهی آگهی کاربر به در اسرع وقت به تایید مدیریت میرسد و در سایت و کانال و گروه سوپرکلش منتشر میشود
4- هر آگهی از زمان انتشار به مدت نامحدود در سایت میماند و برای حذف آن نیاز به گفتن کاربری است که اگهی را زده است
5- ثبت اصلاحیه آگهی برای بار اول رایگان است و از مرتبه دوم به بعد هر اصلاحیه مبلغ 2.000 تومان هزینه دارد .
6- آگهی دهندگان محترم همواره میتوانند از قسمت نظرات پست آگهی خود با کاربران و بازدیدکنندگان در ارتباط باشند . ( درج ایمیل ، آیدی تلگرام ، شماره تماس و یا هر راه ارتباطی دیگر در نظرات موجب عدم تأیید انتشار پاسخ میشود )
7- درصورت فروش آگهی ، از سمت فروشگاه به شماره همراه کاربر اس ام اس اطلاعرسانی ارسال میشود . ( نکته ؛ در صورتی که پیامهای تبلیغاتی خط کاربر مسدود باشد اس ام اس های کلش سنتر را دریافت نمیکند ! برای حل این مشکل : خطوط همراه اول : عدد 2 را به 8999 ارسال نمائید | خطوط ایرانسل : عدد 1 را به 5005 ارسال نمائید | خطوط رایتل : با شماره 200 تماس و درخواست فعالسازی پیامکهای تبلیغاتی را بدهید )
8- تمام جابجایی ها و نقل و انتقالات توسط واسط مجموعه انجام میشود و در معاملاتی که قیمت بین 0 تا 199 هزار تومان است حق واسط 11.000 تومان از هرطرف ، معاملاتی که مبلغ آن بین 200 تا 499 هزار تومان است حق واسط 15.000 تومان از هرطرف ، معاملاتی که مبلغ آن بین 500 تا 999 هزار تومان است حق واسط 30.000 تومان از هرطرف، معاملاتی که مبلغ آن 1 میلون تومان تا 1.999 تومان است حق واسطه 50.000 تومان از هر طرف، معملاتی که مبلغ ان بین 2 میلیون تا 2.499 میلیون تومان است حق واسطه 100.000 تومان از هر طرف و در نهایت معاملاتی که مبلغ آن 2.5 میلیون و بالاتر است حق واسطه 200.000 تومان از هر طرف دریافت میشود. ( نکته ؛ برای شناخت و اطمینان کامل به صفحه معرفی مدیران کلش سنتر مراجعه فرمائید صفحه معرفی مدیران کلش سنتر )
9- پس از فروخته شدن آگهی ، تحویل محصول در لیست سفارشات قرار میگیرد و نهایتاً تا 24 ساعت پس از فروش از سمت فروشگاه با فروشنده تماس گرفته میشود و در صورت عدم پاسخگویی فروشنده معامله فسخ میشود . ( نکته : در صورت فسخ معامله ، آگهی بدون اعتبار میماند و برای قرار گرفتن مجدد در لیست فروش کاربر میبایست برای آگهی اصلاحیه ثبت کند )
10- پس از هماهنگی های لازم برای تحویل محصول از فروشنده و انتقال به خریدار ؛ مدت زمان 24 ساعت جهت تست امنیت و سلامت ، محصول نزد خریدار میماند و فروشنده در این مدت میبایست فرم تعهد و ارسال مدارک شناسایی و بانکی را انجام دهد . ( واریز مبلغ برای فروشنده ها یک روز بعد و پس از ساعت 23 میباشد )
11- مدارک مورد نیاز برای انجام تسویه حساب مالی با فروشنده : 1- تصویر واضح و خوانا و بدون خط خوردگی از کارت ملی ترجیحاً به نام اکانت کاربری در سایت 2- شماره کارت بانکی به همان نام 3- تصویر واضح و خوانا از قبض تلفن یا گاز یا برق به فامیلی ایشان 4- تعهدنامه ای که در سایت توسط فروشنده تأیید میشود که در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول ، خریدار حق پیگیری قانونی و تقاضای رد مال را دارد و نیز فروشگاه اجازه ارسال مدارک شناسایی و تعهدنامه را به خریدار دارد ( تذکر ؛ شماره موبایل و تلفن ثابت کاربر الزامأ نیاز به تأیید دارد ( بند 8 در بخش ثبت نام )
12- در صورت قفل شدن جیمیل بازی قبل از تحویل محصول به خریدار ، مشکل پیش آمده به عهده فروشنده میباشد و فروشگاه مسئولیتی در این مورد ندارد .
بخش خرید ( خریداران )

1- مشخصات وارد شده در فیلدهای خرید میبایست صحیح باشد . ( محصول خرید شده فقط به همان مشخصات ؛ نام و شماره تماس تحویل میگردد . ( در صورت معرفی اطلاعات اشتباه فروشگاه خدماتی به کاربر ارائه نمیدهد .
2- پس از خرید محصول اس ام اس تأیید برای خریدار ارسال میگردد که ادامه روند تحویل را توضیح میدهد ( نکته ؛ در صورتی که پیامهای تبلیغاتی خط کاربر مسدود باشد اس ام اس های کلش سنتر را دریافت نمیکند ! برای حل این مشکل : خطوط همراه اول : عدد 2 را به 8999 ارسال نمائید | خطوط ایرانسل : عدد 1 را به 5005 ارسال نمائید | خطوط رایتل : با شماره 200 تماس و درخواست فعالسازی پیامکهای تبلیغاتی را بدهید )
3- برای تأیید هویت خریدار کارت شناسایی از ایشان دریافت و شماره های همراه و ثابت نیز استعلام میشود .
4- تذکر ؛ در صورت عدم همکاری خریدار و یا بنا به هردلیل دیگری که باعث عدم تأیید اطلاعات وارد شده شود ، وبسایت سوپر کلش این اختیار را دارد که خدمات مربوطه را به خریدار ارائه ندهد .
5- از زمان خرید نهایتاً تا 24 ساعت از سمت فروشگاه با خریدار تماس گرفته میشود . ( لطفاً در این بازه زمانی به پشتیبانی مراجعه نفرمائید ، به محض آماده شدن محصول با شما تماس میگیریم )
6- خدمات فروشگاه سوپرکلش مشخص شده است ؛ پذیرش آگهی از فروشنده و تحویل آن به خریدار ( جابجایی مبلغ و محصول بین خریدار و فروشنده ) و با توجه به اینکه خریدار به این مسئله کاملاً واقف هست که محصول خرید شده از شخصی به غیر از فروشگاه است ؛ پس از تحویل محصول به خریدار تمام تعهدات فروشگاه به صورت تمام و کمال انجام شده است و در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمیشود و تنها خدمت فروشگاه در این مورد بند 11 در بخش ثبت آگهی است ( ارائه مدارک فروشنده به خریدار ).
7- در صورت قفل شدن جیمیل بازی بعد از تحویل محصول به خریدار ، مشکل پیش آمده به عهده خریدار میباشد و فروشگاه مسئولیتی در این مورد ندارد .
چند قانون کلی ( تمام کاربران )
1- مدارک و مشخصات فروشنده و خریدار نزد فروشگاه میماند ، برای امنیت معامله و جلوگیری از کلاهبرداریهای شایع پیام دادن کلاهبرداران با آیدی های فیک و مشابه آیدی ادمین اصلی ، آیدی فروشنده و خریدار به هیچ عنوان در اختیار هیچ کس به جز مدیریت بخش آگهی سوپرکلش و واسط فروشگاه ( مشخصات انتهای پست ) قرار نمیگیرد و طرف حساب هر دوطرف ( خریدار و فروشنده ) فروشگاه سوپرکلش است .
2- هرگونه فعالیت در وبسایت سوپرکلش به منزله مطالعه دقیق و پذیرفتن تمام قوانین بالا از سمت کاربر است .

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • SKU
  • رتبه بندی
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • ابزارک
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • ویژگی های
  • ویژگی های سفارشی
  • فیلدهای سفارشی
مقایسه